РОТОРЛЫ-ЖАПЫРАҚТЫ ҚОЗҒАЛТҚЫШТАРДЫ АВИАЦИЯДА ҚОЛДАНУ
https://doi.org/10.52676/1729-7885-2019-4-98-102
Аңдатпа
Авиацияның 20-шы ғасырдың қырқыншы жылдары белсенді басталған турбореактивті қозғалтқыштарға ауысуы, үлкен жылдамдықтарда пропеллер жұмысының ерекшеліктерімен байланысты мәселелерді жою арқылы ұшу жылдамдықтарын едәуір арттыруға мүмкіндік берді. Аз жылдамдықтағы турбореактивтілік қозғалтқыштармен ұшу, ұзақ жылдар бойы піспекті пропеллерлік ұшақтарға қарағанда азүнемді (500 ден 700 км/сағ) болды. Авиациялық турбиналар технологиясын дамыту көп жағдайда үнемділік саласында ақауларды жойды. Бірақ, қозғалтқыштардың өзі күрделі және қымбат болды, ал соңғы жылдары үнемділігін арттыру екпіндері үлкен емес. Тасымалдаудың мөлшерінің өсуіне байланысты отынның жалпы шығындары артады. Осы бағыттағы көп мәселелер үнемді роторлы-жапырақты іштей жану қозғалтқыштарын пайдалану кезінде шешілуі мүмкін болады. Осы бағытты дамыту мүмкін болатын техникалық шешімдері көрсетілді.
Әдебиет тізімі
1. В.М. Котов. Роторно-лепестковый двигатель. // Патент Республики Казахстан № 31698 от 15 декабря 2016 г.
2. В.М. Котов. Роторно-лепестковые тепловые машины. // Москва. Academy, №3 (18), 2017 г.
3. Patent No 367496, dated August 2, 1887. United States Patent Office, James Atkinson, of Hampstead, County of Middlesex, England.
4. Patent No 2670595, dated Mar. 2, 1954. United States Patent Office, Ralph Miller, Milwaukee.
5. В.М. Акимов, В.И. Бакулев, С.М. Шляхтенко и другие. Теория и расчёт воздушно-реактивных двигателей. // Учебник для вузов. 2-е издание. М.: Машиностроение, 1987.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Котов В.М. РОТОРЛЫ-ЖАПЫРАҚТЫ ҚОЗҒАЛТҚЫШТАРДЫ АВИАЦИЯДА ҚОЛДАНУ. ҚР ҰЯО жаршысы. 2019;1(4):98-102. https://doi.org/10.52676/1729-7885-2019-4-98-102
For citation:
Kotov V.M. USE OF ROTARY-PETAL ENGINES IN AVIATION. NNC RK Bulletin. 2019;1(4):98-102. (In Russ.) https://doi.org/10.52676/1729-7885-2019-4-98-102